The only time in my life - JAPAN
2015年5月28日 星期四
LOUVRE ルプルー
今日去左羅浮宮嘅畫展
無夢羅麗沙嘅
然後買左两個資料夾
2015年5月27日 星期三
什麼花?
一直病
這兩個星期除了病就是上班
其實說真的
日本嘅人工比香港真係少一大截
但如果反到香港,又做啲咩好呢?
我完全諗唔到。。。。
如果做啲無做過嘅工
然後加私人
都應該幾有趣
幾時先唔再病(~_~;)
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)