The only time in my life - JAPAN
2015年5月27日 星期三
一直病
這兩個星期除了病就是上班
其實說真的
日本嘅人工比香港真係少一大截
但如果反到香港,又做啲咩好呢?
我完全諗唔到。。。。
如果做啲無做過嘅工
然後加私人
都應該幾有趣
幾時先唔再病(~_~;)
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言