2015年5月27日 星期三

一直病


這兩個星期除了病就是上班

其實說真的
日本嘅人工比香港真係少一大截

但如果反到香港,又做啲咩好呢?
我完全諗唔到。。。。

如果做啲無做過嘅工
然後加私人
都應該幾有趣

幾時先唔再病(~_~;)

沒有留言:

張貼留言