2015年3月26日 星期四

Cheese Tart - BAKE

今日
行行下自由之丘比我發現左一間店
門口好多人排隊

一査原來係好出名架!!!!
真係好好味
個cheese 唔係甜,係咸咸地,流心芝士,個皮特別趣不過涼左,唔係我估會超好食!
目前得自由之丘同新宿有咋(≧∇≦)

2015年3月25日 星期三

自由が丘

的今日遲左起身
本來打算去台場
因為得反半日
所以決定去。。。。。

自!由!が!丘!

一直都好想黎呢個地方

諗到聽日後日大後日都要反工
好攰啊。。。。(。-_-。)


Ta-Da!!!!! 終於黎到啦!


紅磚做背景嘅自拍

然後就買左啲野食

經過呢間店
買左三粒macaroons....green tea/ strawberries/chocolate  好味啊!


突然好想好想飲咖啡,所以就搵左一間bakery 加cafe 嘅店
買左個櫻花包 (甜餐包咁嘅味) 


個BB對我好有興趣 不停對我笑
真可愛







2015年3月23日 星期一

ナンジャタウン ( Namja Town)

的今日十點起身
特別凍,應該又感冒
第一件事就去 Namja Town
因為呢度有餃子博物館同雪糕博物館
呢度嘅佈置都係舊日本
入場費500円

可以買free pass 任玩遊戲
我無買因為當初唔知玩乜
但無買都係正確的選擇ˊ_>ˋ

入度黎餃子好香
買左两款

炸餃子同芝士餃子

都係咁啦,無咩特別ˊ_>ˋ

然係雪糕博物館
但我乜都無食
因為怕中伏( ̄▽ ̄)


大體黎講,成條街都幾好玩
但礙於我唔識日文,唔知佢嗡乜
所以啲遊戲我都無玩到
行左一圈就算了

玩完有精彩留言

我又留一個先



呢個地方適合一家大細同後生細女黎
身為姐姐黎一次都應該唔會再去多次

但其實真係幾開心