2015年3月22日 星期日

桜花待放




今日去左舎人公園同蕨市民公園
櫻花都未開

但如果係度野餐 過一個下午 咁都幾捨意

晚上去左食燒肉 1900円 好飽好好味


一連14日的休假展開
明天去邊好?!



沒有留言:

張貼留言