ナンジャタウン ( Namja Town)
的今日十點起身
特別凍,應該又感冒
第一件事就去 Namja Town
因為呢度有餃子博物館同雪糕博物館
呢度嘅佈置都係舊日本
入場費500円
可以買free pass 任玩遊戲
我無買因為當初唔知玩乜
但無買都係正確的選擇ˊ_>ˋ
入度黎餃子好香
買左两款
炸餃子同芝士餃子









然係雪糕博物館
但我乜都無食
因為怕中伏( ̄▽ ̄)

大體黎講,成條街都幾好玩
但礙於我唔識日文,唔知佢嗡乜
所以啲遊戲我都無玩到
行左一圈就算了
玩完有精彩留言


我又留一個先
呢個地方適合一家大細同後生細女黎
身為姐姐黎一次都應該唔會再去多次
但其實真係幾開心
沒有留言:
張貼留言