The only time in my life - JAPAN
2015年3月26日 星期四
Cheese Tart - BAKE
今日
行行下自由之丘比我發現左一間店
門口好多人排隊
一査原來係好出名架!!!!
真係好好味
個cheese 唔係甜,係咸咸地,流心芝士,個皮特別趣不過涼左,唔係我估會超好食!
目前得自由之丘同新宿有咋(≧∇≦)
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言