2015年3月26日 星期四

Cheese Tart - BAKE

今日
行行下自由之丘比我發現左一間店
門口好多人排隊

一査原來係好出名架!!!!
真係好好味
個cheese 唔係甜,係咸咸地,流心芝士,個皮特別趣不過涼左,唔係我估會超好食!
目前得自由之丘同新宿有咋(≧∇≦)

沒有留言:

張貼留言