2015年3月25日 星期三

自由が丘

的今日遲左起身
本來打算去台場
因為得反半日
所以決定去。。。。。

自!由!が!丘!

一直都好想黎呢個地方

諗到聽日後日大後日都要反工
好攰啊。。。。(。-_-。)


Ta-Da!!!!! 終於黎到啦!


紅磚做背景嘅自拍

然後就買左啲野食

經過呢間店
買左三粒macaroons....green tea/ strawberries/chocolate  好味啊!


突然好想好想飲咖啡,所以就搵左一間bakery 加cafe 嘅店
買左個櫻花包 (甜餐包咁嘅味) 


個BB對我好有興趣 不停對我笑
真可愛







沒有留言:

張貼留言