The only time in my life - JAPAN
2015年3月25日 星期三
自由が丘
的今日遲左起身
本來打算去台場
因為得反半日
所以決定去。。。。。
自!由!が!丘!
一直都好想黎呢個地方
諗到聽日後日大後日都要反工
好攰啊。。。。(。-_-。)
Ta-Da!!!!! 終於黎到啦!
紅磚做背景嘅自拍
然後就買左啲野食
經過呢間店
買左三粒macaroons....green tea/ strawberries/chocolate 好味啊!
突然好想好想飲咖啡,所以就搵左一間bakery 加cafe 嘅店
買左個櫻花包 (甜餐包咁嘅味)
個BB對我好有興趣 不停對我笑
真可愛
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言