The only time in my life - JAPAN
2015年10月14日 星期三
新工
搵到新工
都係麻布十番
但老闆同同事都好好人
好relax 好free 但其實要做好,好難
有好多野要學
第二年
第二年
今日是一年零两日
今日去睇醫生
因為唔識日文嘅關係
去到都認得我
醫生好好,明知我唔識日文都好努力用日文解釋比我聽(😂咁有乜用)
但今次無救求都可以自己睇完
醫生護士用英文單字幫我
介紹下
旁邊嘅藥房
我都係鐘意呢度,一黎又大又舒服
二黎有免費野飲同小食囉!仲有隻好大嘅公仔狗
每日都望窗
無論睛天陰天雨天你在何地
哈哈,介紹完
2015年5月28日 星期四
LOUVRE ルプルー
今日去左羅浮宮嘅畫展
無夢羅麗沙嘅
然後買左两個資料夾
2015年5月27日 星期三
什麼花?
一直病
這兩個星期除了病就是上班
其實說真的
日本嘅人工比香港真係少一大截
但如果反到香港,又做啲咩好呢?
我完全諗唔到。。。。
如果做啲無做過嘅工
然後加私人
都應該幾有趣
幾時先唔再病(~_~;)
2015年4月11日 星期六
Arab bazaar
一輪上班後,今天去了Arab bazaar
2015年3月30日 星期一
目黑川 ~ 賞櫻
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)