2015年10月14日 星期三

新工

搵到新工

都係麻布十番

但老闆同同事都好好人

好relax 好free 但其實要做好,好難

有好多野要學

第二年

第二年

今日是一年零两日

今日去睇醫生

因為唔識日文嘅關係

去到都認得我

醫生好好,明知我唔識日文都好努力用日文解釋比我聽(😂咁有乜用)

但今次無救求都可以自己睇完
醫生護士用英文單字幫我

介紹下
旁邊嘅藥房

我都係鐘意呢度,一黎又大又舒服
二黎有免費野飲同小食囉!仲有隻好大嘅公仔狗
每日都望窗
無論睛天陰天雨天你在何地

哈哈,介紹完