The only time in my life - JAPAN
2015年10月14日 星期三
新工
搵到新工
都係麻布十番
但老闆同同事都好好人
好relax 好free 但其實要做好,好難
有好多野要學
第二年
第二年
今日是一年零两日
今日去睇醫生
因為唔識日文嘅關係
去到都認得我
醫生好好,明知我唔識日文都好努力用日文解釋比我聽(😂咁有乜用)
但今次無救求都可以自己睇完
醫生護士用英文單字幫我
介紹下
旁邊嘅藥房
我都係鐘意呢度,一黎又大又舒服
二黎有免費野飲同小食囉!仲有隻好大嘅公仔狗
每日都望窗
無論睛天陰天雨天你在何地
哈哈,介紹完
2015年5月28日 星期四
LOUVRE ルプルー
今日去左羅浮宮嘅畫展
無夢羅麗沙嘅
然後買左两個資料夾
2015年5月27日 星期三
什麼花?
一直病
這兩個星期除了病就是上班
其實說真的
日本嘅人工比香港真係少一大截
但如果反到香港,又做啲咩好呢?
我完全諗唔到。。。。
如果做啲無做過嘅工
然後加私人
都應該幾有趣
幾時先唔再病(~_~;)
2015年4月11日 星期六
Arab bazaar
一輪上班後,今天去了Arab bazaar
2015年3月30日 星期一
目黑川 ~ 賞櫻
代代木公園 賞櫻
2015年3月27日 星期五
Last day of NORTON PLACE
2015年3月26日 星期四
Cheese Tart - BAKE
今日
行行下自由之丘比我發現左一間店
門口好多人排隊
一査原來係好出名架!!!!
真係好好味
個cheese 唔係甜,係咸咸地,流心芝士,個皮特別趣不過涼左,唔係我估會超好食!
目前得自由之丘同新宿有咋(≧∇≦)
2015年3月25日 星期三
自由が丘
的今日遲左起身
本來打算去台場
因為得反半日
所以決定去。。。。。
自!由!が!丘!
一直都好想黎呢個地方
諗到聽日後日大後日都要反工
好攰啊。。。。(。-_-。)
Ta-Da!!!!! 終於黎到啦!
紅磚做背景嘅自拍
然後就買左啲野食
經過呢間店
買左三粒macaroons....green tea/ strawberries/chocolate 好味啊!
突然好想好想飲咖啡,所以就搵左一間bakery 加cafe 嘅店
買左個櫻花包 (甜餐包咁嘅味)
個BB對我好有興趣 不停對我笑
真可愛
2015年3月23日 星期一
ナンジャタウン ( Namja Town)
的今日十點起身
特別凍,應該又感冒
第一件事就去 Namja Town
因為呢度有餃子博物館同雪糕博物館
呢度嘅佈置都係舊日本
入場費500円
可以買free pass 任玩遊戲
我無買因為當初唔知玩乜
但無買都係正確的選擇ˊ_>ˋ
入度黎餃子好香
買左两款
炸餃子同芝士餃子
都係咁啦,無咩特別ˊ_>ˋ
然係雪糕博物館
但我乜都無食
因為怕中伏( ̄▽ ̄)
大體黎講,成條街都幾好玩
但礙於我唔識日文,唔知佢嗡乜
所以啲遊戲我都無玩到
行左一圈就算了
玩完有精彩留言
我又留一個先
呢個地方適合一家大細同後生細女黎
身為姐姐黎一次都應該唔會再去多次
但其實真係幾開心
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
文章 (Atom)