1. 申請
申請第一次就成功,這是一生人一次的visa, 要跟住日本領事館的指示。真係好覆雜
2. 一個月之後公報
睇number 嘅時候,手都𢸍埋。終於得左!
3. 搵支援
比我係網上搵到個group! 都係一群去日本WH嘅朋友,大家互相幫助,幾好
4. 出發
成績公佈之後,三個月內要攞簽證。
攞簽證後三個月內出發。前後總共有六個月,我五個月後出發。
5. 抵達
到日本機場後,你比佢睇working holiday 嘅visa, 佢就會整一張在留卡比你。
6. 登記地址
有左屋企就必須要去區役所登記地址。
因為工作,電話,銀行等等事無大小都要用到呢個住址證明。
7. 開銀行
UFJ 唔識日文唔開得
所以決定去新生銀行開
同埋係郵貯銀行開左一個
8. 搵工作
係香港出發前两個月開始聯絡學校。最終去到日本有三個interview. 呢樣係最感恩的事。第三日就開始反工。
9. 搵屋
係日本搵屋係一件非常煩嘅事。要有保證人,要visa ok, 要比一大筆頭金,押金,禮金,保險,政府收費,開煤氣費,清潔費。
我去左Leopalace21租屋。唔使比押金,禮金,省一半,仲可以兩個月免租。感謝神。