2014年12月20日 星期六

第55日

黎左第55日
終於
有時間可以寫下呢幾十日嘅事

1.租屋
住嘅地方好鐘意
雖然細啲,但我覺得好舒服
Leopalace 嘅人好幫忙 (雖然係想做成單生意,但做出黎令你舒服)




2.工作
感謝神賜給我兩份工作,雖然夾埋一齊做好辛苦,仲有開始了私補
但我係鐘意勞疫自已嘅人
所以我願意( ^ω^ )

2014年12月19日 星期五

20.12.2014


多謝妹妹的蘋果雪梨水


两姊妹買左張pass 喪行

池袋站內的麵包店

池袋寵物店的斜頭貓


登登登凳。。。


我們愛屎(oishii) 的午餐 ( ̄▽ ̄)/

公司的聖誕party....







2014年12月18日 星期四

Working holiday 事項

1. 申請

申請第一次就成功,這是一生人一次的visa, 要跟住日本領事館的指示。真係好覆雜

2. 一個月之後公報

睇number 嘅時候,手都𢸍埋。終於得左!

3. 搵支援

比我係網上搵到個group! 都係一群去日本WH嘅朋友,大家互相幫助,幾好

4. 出發

成績公佈之後,三個月內要攞簽證。
攞簽證後三個月內出發。前後總共有六個月,我五個月後出發。

5. 抵達

到日本機場後,你比佢睇working holiday 嘅visa, 佢就會整一張在留卡比你。

6. 登記地址

有左屋企就必須要去區役所登記地址。
因為工作,電話,銀行等等事無大小都要用到呢個住址證明。

7. 開銀行

UFJ 唔識日文唔開得
所以決定去新生銀行開
同埋係郵貯銀行開左一個

8. 搵工作

係香港出發前两個月開始聯絡學校。最終去到日本有三個interview. 呢樣係最感恩的事。第三日就開始反工。

9. 搵屋

係日本搵屋係一件非常煩嘅事。要有保證人,要visa ok, 要比一大筆頭金,押金,禮金,保險,政府收費,開煤氣費,清潔費。
我去左Leopalace21租屋。唔使比押金,禮金,省一半,仲可以兩個月免租。感謝神。


聖誕節就快到啦!

聖誕就快到,今日係今年最後的工作天,學校有三個星期假😭
即係有三個星期無糧出,希望今日放假前會出糧啦!🙏

不過,我相信聖誕假我會去睇不同嘅地方!唔緊要😬

報置下屋企




妹妹黎左探我,帶左呢個Ho Ho Ho 嘅飾物比我,好得意啊~~



然後食左好多零食,唔知係咪因為咁樣,失左聲。好多深綠色嘅痰,不停咳。咁大個女都未咁樣病過。唉喲。。。

講下黎到呢度的得意野

1.日本人好鐘意讀vocabulary 書,係火車有一半任何年紀的人都會攞住本生字書學英文。我都要好好學英文

2. 日本人好怕凍,係室內唔使開窗,唔使有空氣流通,地鐵同辦公室都焗到嘔。

3. 日本人會帶個口罩,因為佢地嘅空氣好凍。

4. 日本媽媽真係好識打扮,好靚,完全唔係師拉樣

5. 日本幼稚園每日都會去公園玩,真心覺得正

6. 日本特別多女性專用嘅野,車廂,英文班等等。。。當然唔少得女性專用的廁所—————女廁!(哈哈哈哈哈哈,好好笑)