即係有三個星期無糧出,希望今日放假前會出糧啦!🙏
不過,我相信聖誕假我會去睇不同嘅地方!唔緊要😬
報置下屋企
妹妹黎左探我,帶左呢個Ho Ho Ho 嘅飾物比我,好得意啊~~
然後食左好多零食,唔知係咪因為咁樣,失左聲。好多深綠色嘅痰,不停咳。咁大個女都未咁樣病過。唉喲。。。
講下黎到呢度的得意野
1.日本人好鐘意讀vocabulary 書,係火車有一半任何年紀的人都會攞住本生字書學英文。我都要好好學英文
2. 日本人好怕凍,係室內唔使開窗,唔使有空氣流通,地鐵同辦公室都焗到嘔。
3. 日本人會帶個口罩,因為佢地嘅空氣好凍。
4. 日本媽媽真係好識打扮,好靚,完全唔係師拉樣
5. 日本幼稚園每日都會去公園玩,真心覺得正
6. 日本特別多女性專用嘅野,車廂,英文班等等。。。當然唔少得女性專用的廁所—————女廁!(哈哈哈哈哈哈,好好笑)



沒有留言:
張貼留言