The only time in my life - JAPAN
2015年10月14日 星期三
第二年
第二年
今日是一年零两日
今日去睇醫生
因為唔識日文嘅關係
去到都認得我
醫生好好,明知我唔識日文都好努力用日文解釋比我聽(😂咁有乜用)
但今次無救求都可以自己睇完
醫生護士用英文單字幫我
介紹下
旁邊嘅藥房
我都係鐘意呢度,一黎又大又舒服
二黎有免費野飲同小食囉!仲有隻好大嘅公仔狗
每日都望窗
無論睛天陰天雨天你在何地
哈哈,介紹完
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言