The only time in my life - JAPAN
2015年3月10日 星期二
大病一場
黎左日本才五個月
已經病左五,六次
今次嘔左幾次
真係好辛苦
但係呢
日本搵醫生真係幾麻煩
每一科都有一個病院
如果去大型醫院
你唔知今日邊個主診
如果你病,你果一科無醫生
可能隨時摸門釘
但又唔好似香港,入一個診所就睇哂所有病
真奇怪
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言