2015年3月10日 星期二

大病一場

黎左日本才五個月
已經病左五,六次
今次嘔左幾次
真係好辛苦

但係呢
日本搵醫生真係幾麻煩
每一科都有一個病院
如果去大型醫院
你唔知今日邊個主診
如果你病,你果一科無醫生
可能隨時摸門釘

但又唔好似香港,入一個診所就睇哂所有病

真奇怪

沒有留言:

張貼留言