The only time in my life - JAPAN
2015年2月26日 星期四
每一天的早晨
都是最趕的
為什麼別人的早晨可以弄弄早餐,
沖咖啡,還能洗澡-_-#
我嘅早晨就同時間競賽同埋同睡魔開火
日本嘅電車無話唔食得野,但日本人都唔會食野,所以我呢個香港人就朝朝都係香港食野( ̄▽ ̄)
今朝食能量棒呢個能量棒只有173卡
但卻係豬古力果仁
咁究竟點可以令到佢咁低卡(°_°)
上到地鐵就估下邊個人會最早落車
然後就企係佢前面等位坐( ̄▽ ̄)
然後到站就會期待有呢張證明,有時電車遲,拿住張野就唔當遲。
我今朝其實準時,但拿住呢張就慢慢買早餐同行反去。( ̄▽ ̄)
決定今晚開始食沙律減肥!
沒有留言:
張貼留言
較新的文章
較舊的文章
首頁
訂閱:
張貼留言 (Atom)
沒有留言:
張貼留言